کوچکترین نمایشگر Full HD
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کوچکترین نمایشگر Full HD
نوشته شده در جمعه 15 بهمن 1389
بازدید : 910
نویسنده : MRK

کوچکترین نمایشگر Full HD جهان معرفی شد.

http://www.ortustech.co.jp/english/technology/images/hast_il03.jpg

http://www.laptopdrv.net/wp-content/uploads/2010/10/ortustech-unveils-worlds-smallest-full-hd-arrangement-puts-retina-to-contrition-1.jpg

این نمایشگر Full HD ، با ابعاد ۴.۸ اینچ و وضوح خارق العاده ۱۰۸۰x ۱۹۲۰ از سوی OrtusTech معرفی شده است. این نمایشگر با استفاده از فناوری ریزساختی HAST (Hyper Amorphous Silicon TFT) ساخته شده است.

برای رسیدن به چنین وضوحی در ابعاد بسیار کوچک، ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ جای داده شده است. تا پیش از این، صفحه نمایش گوشی iPhone ۴ با نام Retina Display به عنوان بالاترین وضوح در صفحه‌های نمایش نام خود را مطرح کرده بود. صفحه نمایش iPhone ۴ با ۳۲۶ پیکسل در اینچ (dpi) به وضوح ۶۴۰x ۹۶۰ می رسد.

صفحه نمایشی که OrtusTech معرفی کرده است، از زاویه دید ۱۶۰ درجه و ۱۶ میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند. از چنین صفحه نمایش هایی در فناوری‌های آینده محصولاتی چون پانل‌های تلویزیون های HD، نمایشگرهای رایانه و صفحات نمایش تلفن‌های همراه و تبلت‌ها، و نیز کنسول‌های پخش فیلم استفاده خواهد شد.




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: کوچکترین , نمایشگر , Full HD ,



مطالب مرتبط با این پست
.